roku.           
O Firmie Warsztat wtryski Sklep
Weryfikacja i naprawa (regeneracja) wtryskiwacza 1 - sprężynowego lub stopniowego
wtryskiwacze 1 - sprężynowe każdego producenta z samochodów osobowych oraz
wtryskiwacze stopniowe z układów PLD z samochodów ciężarowych np. Mercedes Actros, Atego i inne

Pierwszy etap weryfikacji i naprawy:
- demontaż wtryskiwacza na części i podzespoły wraz z optyczną weryfikacją uszkodzeń przy użyciu mikroskopu
- wstępna wycena naprawy
- na tym etapie kontaktujemy się z klientem

Drugi etap weryfikacji i naprawy
Uszkodzenia uniemożliwiające naprawę:
(wtryskiwacz zdemontowany na części)

- czyszczenie wszystkich elementów wtryskiwacza metodą ultradźwiękową
- regulacja ciśnienia otwarcia wtryskiwacza
- montaż części i podzespołów wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi i technologii Bosch
- w razie potrzeby wymiana innych elementów wtryskiwacza
BOSCH WIELO-OTWORKOWE
- test komputerowy po naprawie z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS-200:
- pomiar ciśnienia otwarcia
- komputerowe badanie chrypienia
- komputerowe badanie szczelności kompletnego wtryskiwacza
- badanie szczelności końcówki wtryskiwacza
- badanie kształtu strugi rozpylania

BOSCH CZOPIKOWE, DELPHI, LUCAS, DENSO, ZEXEL i inne:
- test po naprawie na urządzeniu BOSCH EPS-100:
- badanie szczelności kompletnego wtryskiwacza
- badanie szczelności końcówki wtryskiwacza
- badanie szczelności prowadzenia iglicy rozpylacza
- pomiar ciśnienia otwarcia
- badanie kształtu strugi rozpylania
- badanie chrypienia


     W razie uszkodzenia innych części np. końcówki wtryskiwacza, przekładki, grzybka itp. istnieje możliwość ich wymiany na nowe, oryginalne części. Koszt części każdorazowo uzgadniany jest z klientem. Ich wymiana odbywa się już bez dodatkowej opłaty.

Zdjęcia przedstawiające niektóre z operacji podczas naprawy i regeneracji takiego wtryskiwacza



Copyright ©  by Paweł Janusz. All rights reserved.